هدف گیری عفاف وحجاب جامعه ازطریق گسیل جمعیت مختلط به ورزشگاه آزادی باوجود زنان جلف وحرمت شکن: حاشیه

هدف گیری عفاف وحجاب جامعه ازطریق گسیل جمعیت مختلط به ورزشگاه آزادی باوجود زنان جلف وحرمت شکن: حاشیه

حاشیه سازی و ایجاد مسائل واهی برای کشور در شرایط تشدید خباثت و دشمنی استکبار

                           ورزشگاه آزادی

انبوه روزنامه ها و سایت ها و کانال های همسو با دولت، سه روز پشت سر هم تبلیغ و تهییج کردند تا مردم برای تماشای مسابقه فوتبال ایران با اسپانیا، خانه خود را ترک کرده و به استادیوم آزادی بروند! بازی البته در روسیه انجام می شد و معلوم نبود چرا دولت و رسانه های همسو اصرار دارند تا مردم به جای تماشای بازی در خانه، به ورزشگاه آزادی بروند؟!

تهران در حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد اما پس از سه روز هیاهوی تبلیغاتی(اغلب در فضای مجازی)، تنها ۳ تا ۵ هزار صندلی ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی پرشد. که بخشی از آنها نیز اعضای شبکه سیاسی خاص و سیاهی لشکر افراطیون بودند. بماند که بیش از جلوه خانواده ها، برخی زنان و دختران بد پوشش و هتاک در این جمعیت محدود خودنمایی می کردند.

گویا اصلا دغدغه شبکه سیاسی مذکور فوتبال نبود؛ همان طور که سال ۸۸ مشابه همین ها در اوج آشوب افکنیِ نیابتی جوگیر شدند و ما فی الضمیر خود را با شعار “انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است”، بیرون ریختند. چند ماه بعد نیز معلوم شد فراتر از نظام، جمهوریت و اسلامیت و امام حسین(ع) و حتی وطن نشانه است!

دولت پس از چند سال عملیات روانی درباره حضور زنان در ورزشگاه ها بالاخره توانست ۳ تا ۵ درصد صندلی های ورزشگاه آزادی را پر کند؛ در واقع در تهران ۱۰ میلیون نفری، اولویت به کسانی داده شد که ۳ ده هزارم مردم هستند!

این را مقایسه کنید با جمعیت سه تا هفت میلیون نفری بیکاران یا جمعیت ۲۵ -۲۰ میلیون نفری خانواده های مستاجر و فاقد مسکن که اولویت های مشخصی دارند اما هیچ توجهی به آنان نمی شود؛ همین طور است جمعیت انبوه جوانان نیازمند ازدواج که مسئولین هرگز گوشه چشمی هم به آنان نداشته اند. جوان؛ فقط مجاز است بلکه باید تحریکش کرد تا هرزگی کند و به گناه بیفتد و دیگر از سیاست و مدیریت دولت نپرسد.

ملاحظه: چرا اولویت ها در دستگاه اجرایی به هم خورده و برخی مدیران، اصرار دارند حاشیه ها را مسئله اصلی کشور کنند؟! درست در روزهایی که افکار عمومی و صاحب نظران و رسانه ها و مسئولان باید در مقابل بدعهدی دشمن و دور جدید فشارهای او اهتمام و تدبیر کنند، از عبرت های اعتماد یک طرفه به شیطان بزرگ درس بگیرند و از متصدیان توضیح بخواهند، چرا باید کسانی بکوشند موضوع رفتن زنان به ورزشگاه خالی از بازی و بازیکن و تیم و مسابقه را به مسئله اصلی تبدیل کنند؟

متاسفانه مشکلات اقتصادی به شکل افسارگسیخته روز به روز با ابعاد بیشتری معیشت عمومی را تحت فشار قرار داده و عرصه را بر مردم تنگ می کند اما متصدیان مربوطه بجای تلاش برای مهار تورم و فشار اقتصادی، اقدام به حاشیه سازی و سرگرم کردن افکار عمومی از یک طرف و مورد تهدید قرار دادن عفت و حیای عمومی از سوی دیگر می کنند و دستگاه های نظارتی نیز اقدام موثری انجام نمی دهند.

منبع:میثاق نیوز



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : یک شنبه 3 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: